Utekaffepremiär

Igår åkte utemöblerna ut från källaren, tack vare min snälla granne som hjälpte till. Så idag blev det utekaffepremiär. Härligt! Sen har jag suttit ute och pluggat, eller åtminstone försökt plugga. Ingenting fastnar, känns det som. Jag har ingen motivation. Jag tvättar hellre bilen eller diskar, eller nåt annat skoj. (Tänkte ett tag skura asfalten där utemöblerna står, men kanske är det lite överdrivet.) Det finns så mycket jag hellre gör än pluggar. Jag kanske ska ta och skaffa mig några IG:n. Ett kommer det bli iallafall, i matte C. Jag orkar inte, på alla möjliga vis, ta mig igenom den där matten. Det är för mycket. Alldeles för mycket. Nä, då rensar jag hellre golvbrunnen i duschen. Synd att det är gjort ganska nyss.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Visst är det underligt att lägenheten alltid är skinande ren efter att man egentligen skulle ha pluggat? En klassiker är att sortera garderoben, en syssla som tar många glada timmar, ja glada är det ju eftersom man slipper plugga och får tänka på det nästa dag!

2009-05-18 @ 17:13:43
Postat av: Sophie

Önskar jag kunde ge dig en peppdans så du orkar det sista slitet! Men själv har jag aldrig fixat allting på våren. Helt hopplöst. Jag blir trött på våren. Hade jag bara gått skola på hösten hade jag varit bäst på allt. Nåja. Nu ljög jag väl lite ;) Men jag hade klarat allt iaf!

2009-05-18 @ 22:49:26
URL: http://sophiestar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0