Sommarlov

Matilda tar sommarlov imorgon, och så gör även jag. Jag ska dock undersöka ställen att försöka få praktikplats på fram till augusti. Så nu var man där igen, i praktikplatskarusellen. Den här gången kanske jag ska välja ett ställe som faktiskt kan ge ett jobb! Jag ska sluta göra gratis tjänster åt ställen. Så det så. Jag vill ha betalt för mina kvalitéer!

Men nu ska jag ha sommarlov!
Imorgon ska det firas. Jag vet inte med vad, för jag är inte sugen på något annat än jordgubbar, men firas ska det iallafall.
Jag önskar att "Freddy's hole in the wall" fanns (låg på Olivedalsgatan i Göteborg på nittiotalet), gärna i Kiruna, men det vore trevligt om det fanns överhuvudtaget, för där såldes de godaste vegetariska hamburgarna som någonsin tillverkats i världen genom tiderna. En sådan hade jag kunnat tänka mig, om dagen, resten av sommaren.

Hittade dock detta i en annan blogg:


Goda nyheter: Vi öppnar igen!!!

I morgon (29/8-08) firar vi återkomsten av hålet i väggen.

Du hittar nya "Downtown Freddys" på Drottninggatan 31. Mitt i Göteborg.

Samma gamla hamburgare och en massa nyheter utlovas. Sa jag att vi även har en bar?

Varmt välkommen
Postat av: Freddy

Och det fanns en hemsida! Dessutom finns de på Facebook. Ho ho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0