Jag erkänner

Nu börjar det bli riktig sommarvärme. Trots det har jag gått med fodrad jacka idag, för jag tyckte det blev lite kallt när det blåste. Och det blåste faktiskt lite grann. Men sen åt jag ändå en isglass i solen, utan att frysa, det är framsteg på hög nivå.
Husse har förberett för en sandlåda åt Matilda här ute bredvid vår rabatt. Det blir bra. Då kanske hon håller sig stilla några minuter iallafall.
Vi har varit och hälsat på Husse på jobbet, för Matilda var lite orolig att han inte var hemma när hon vaknade imorse.

Det ska bli ännu varmare imorn. Kanske kan jag ha klänning då. Jag vill gå med bara ben, det har jag längtat efter. Kanske blir det en mjukglass på stan imorgon...

Kommentarer
Postat av: Ia

har oxå haft fodrad jacka idag! Man vet ju aldrig.....

2009-06-22 @ 23:01:59
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0