Festival

Nu är den igång. Jag hörde den inatt när jag skulle sova och sovrumsfönstret var öppet; festivalen. Jag och Matilda gick igenom festivalområdet igår och kikade lite. Mest var vi i Järnvägsparken och lekte innan vi gick hem igen.

Idag frågade Husse om jag ville gå på festivalen. Jag svarade automatiskt: "Ja." Men sen tittade jag igenom festivalprogrammet. Idag spelar Thåström, imorgon Turbonegro. Jag vill inte betala för båda dagarna och måste jag välja en dag så var lördagen överlag mer intressant. Men Thåström är mer intressant än Turbonegro. Så jag tror inte det blir någon Kirunafestival -09 för mig.

Antar att jag tar igen det nästa år. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0