Den som söker...

...ska finna. Jag hittade ett gravidbälte i min underklädeslåda. Det är ju jättebra att ha när man har ont i foglossningarna! Ha ha! Jag provade genast och det kändes bättre.
Har suttit och funderat på hur jag ska ta mig fram med Matilda på dagarna, om vi ska ut på stan eller något och jag inte vill ta bilen. Det var hemskt sist jag gick med vagnen, på hemvägen tänkte jag ge upp för det stack som knivar i mitt ryggslut och ner genom lårbenen. Cykla har gått alldeles utmärkt, men jag har inte haft Matilda bak på, det har Husse haft. Och jag vet inte om det är läge att skifta, för kanske orkar jag inte cykla både med mage och Matilda.
Jag kan gå med stavar, men då kan jag inte gå med vagn. Matilda kan gå själv, korta bitar och då ska man helst ha koppel på henne. Det är också jobbigt när man har stavar.
Det känns ganska tråkigt om vi ska vara tvungna att hålla oss hemma hela dagarna för att jag inte kan gå ordentligt.
Nu ska jag prova gravidbältet och jag hoppas att det funkar och att jag kan gå med Matilda i vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0