Ensam

Husse lämnade oss idag. Vi steg alla upp klockan sex för att lämna Husse vid bussen.  Det var så tråkigt att komma hem, själva, bara jag och Matilda. Det är skönt att jag har henne iallafall. Hon gör mig på gott humör när jag håller på börja grina.
Idag var den värsta dagen, nu blir det bara bättre. Dagen började inte alls bra. Min urinvägsinfektion jag trodde var borta hade kommit tillbaka, min arm gjorde ondare än vanligt och jag hade huvudvärk för att jag sovit så dåligt. Matilda somnade om en stund när vi kom hem, men jag låg och tittade på tv för att tänka på annat.
Vi har pratat lite med Husse på telefonen, med högtalaren på.
Det är så konstigt att han inte är hemma. Vi är ju nästan ihopvuxna i vanliga fall.
Jag har separationsångest av hög grad.
Men Matilda gör det lite lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0