En tur med käcklen

Idag vågade jag mig ut på en liten promenad med familjen. Matilda åkte kälke. Vi gick bort till Matojärvi och Husse och Matilda åkte ner för en backe tillsammans på kälken. Jag förevigade allt med min telefon. Sen gick vi hem igen. Det kändes enormt bra att äntligen kunna gå ut och gå.Nu är det inte längre plusgrader och storm ute. Temperaturen har idag krupit ända ner till -14 grader. Härligt! Äntligen är det vinter igen.
Husse har städat bort julen, jag hjälpte till lite med granen. Det blir mitt jobb att byta gardiner sen.
Det har vänt mot ljusare tider och dagarna blir faktiskt längre och längre, då är det dags att släppa in det lilla ljus som finns nu när juleljusen är bortstädade.

Jag höll på att ge upp nyss och slänga bort gipset. Men jag fegade ur. Det finns nog någon slags tanke med att det ska sitta i fyra veckor.
Det gör fortfarande ont då och då, så för säkerhets skull ska jag åka förbi akuten och be dem kolla lite. Jag tjuvkikade innanför bandaget och såg att handleden var helt blå och svullen. Men tydligen är det helt normalt.
Hoppas det. Hoppas allt är som det ska!

Kommentarer
Postat av: Superstar

Vi må krya på oss!!! ;)



Haha, ha det gott...

2009-01-03 @ 11:08:38
URL: http://mittlivsomsuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0