Vilket j***la prov!

Jag fick boka om tiden för slutprov i MaB till nästa vecka då vi varit magsjuka och Matilda har varit hemma. Jag skickade ett mail till min lärare och föreslog nästa onsdag kväll mellan 18 och 20. Jag fick svar att det var alldeles för kort tid för slutprov, det tar 6 timmar. 6 timmar! SEX TIMMAR!!! Vad är det för ett prov? Är det högskoleprovet? Inte ens det tar väl sex timmar? Vad i h*****te har jag gett mig in på? Jag tyckte det kändes rätt okej, att jag hängde med ganska bra, men nu vette f*n.
Återstående tid fram till provet kommer jag att gräva djupare i andragradsekvationens rötter, det är inte helt solklart.
Frivilliga mattelärare får gärna komma med tips och råd!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ofta drar dem ut på tiden och gör att man ska få sitta länge och fundera tills man kommer på svaret. Så har vi ju det på universitetet. Även om provet tar en timme att göra, har vi sex timmar på oss om vi vill stanna och klura ut svaren. Tror du inte att det kan vara något sådant? Låter ju galet med ett matteprov i 6h!

2009-02-12 @ 12:45:02
Postat av: Kicki

Helt fantastiskt galet faktiskt.

2009-02-12 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0