Jag har inte tid

Inte med något, faktiskt. Jag måste plugga plugga plugga så jag kommer ikapp. Fick ett varnande brev från CSN idag att jag inte pluggar på heltid, men det gör jag ju! Plus att jag tar hand om min sjuka lilla unge, som faktiskt börjar bli frisk nu. Idag har jag gjort tre diagnoser i MaC, har två kvar att göra innan veckan är slut. Helst borde jag hinna med fem stycken för att kunna känna mig något sånär avslappnad.
CSN tar inte hänsyn till vård av sjukt barn, så det är bara för mig att sitta uppe på kvällarna och läsa läsa läsa.
Nä, nu är det bara att sticka nosen i valfri lärobok igen och fortsätta. Pust.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hejsan. Självklart får du länka till min blogg... det är ju alltid roligt om det hittar in nya besökare åxå :-)

Kram kram

2009-02-26 @ 21:15:09
URL: http://fyraifamiljen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0