Jag blev utmanad

Och när jag såg att jag skulle in och rota i datorns bildmappar fick jag lite ont i magen. Men jag är inte den som bangar, så här kommer det:

1. Gå in i din bildmapp
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den

4. Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen

5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade

När jag insåg att den sjätte mappen hette "Bilder på mig" blev jag verkligen nojig och undrade på vilket sätt jag nu skulle kunna roa världen. (Ja, åtminstone de som läser min blogg...)
Men när jag räknat till sjätte bilden (den kan ta ganska lång tid när man är van att räkna med x, y, <>^ och kvadratrötter bland annat) insåg jag att det inte var så hemskt som jag befarat. Så här ser min sjätte bild i den sjätte mappen ut:



Den föreställer mig och min systerson Alvar när vi var och fikade på Brända Tomten 2006. Då var Alvar mindre än Matilda är nu! Han var inte ens ett år där och Matilda var på jäsning i min mage.

Jag utmanar  Helena, Linda, Jennie och sen tog det slut, hm.


Kommentarer
Postat av: N.

Vilken härlig bild! Den andas verkligen samhörighet :)

2009-02-12 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0