Tvätta händerna

och diskar lite grejer
Min lilla unges nya hobby är att tvätta händerna. Hon står på en pall vid handfatet på toaletten och tvättar händerna hur länge som helst. Hon verkar tycka det är jätteskoj. Ibland när jag lyfter ut henne protesterar hon högljutt. Hon ska stå där, till hon blir less.
Mitt i snöandet har vi varit sjuka familjen. Jag har varit tröttare än någonsin, Husse har varit förkyld och likaså lilla ungen. Hon har snorat och hostat.
Det är ju lika bra att vara hemma och ta det väldigt lugnt när det ändå bara snöar och snöar ute. Jag hoppas det blir solsken snart, så jag piggnar till. Och snart går inte solen upp alls på dagarna, så det hade varit trevligt att se lite av den innan polarnatten slår till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0